Emelie Kaspersen

akuten!

Kategori: Allmänt

Ja, jag drog mig till akuten idag en sväng. du vet, för att chilla lite där ;)

Nej vars. Det var så att jag ramlade i trappan hemma i morse och slog mig ganska rejält. Jag trodde inte att det var så farligt som det var just då. När jag väl kom till skolan blev det visade det sig att det var så illa att jag inte kunde gå. Jag hade slagit i min stortå. LYCKAT!

Men iallafall. Då fick jag skjuts till akuten och mina 2 kära vänner Mimmi och Tove följde med för att ta hand om mig :')
Efter ett tag kom mamma så då åkte de tillbaka till skolan igen. 
De klämde och böjde på min förbaskade tå medans jag fick ligga i sängen och nästan gråta av smärta. Vidare sedan till röntgen..
Dock visade det sig att inget var brutet. PUH! Dock känns det som den är bruten och dör nästan av smärta. Ändå knarkar jag lite tabletter.. :(
 
Såhär känner jag mig just nu.. :/
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: